משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

בובו לשיער – המדריך לקנייה אופנתית

פיתוח הבובו מעניק לנשים דתיות מכל רחבי העולם להראות ולהחיות את החוש האופנתי שבהן, גם בין המגבלות של צו הצניעות על פי ההלכה. יותר ויותר נשים מבינות שאין זה סותר להיות צנועה וגם אופנתית.

כאן תוכלי לקרוא את כל מה שרצית לדעת על הבובו שמשגע את העולם הדתי, איך תבחרי נכון את הבובו שלך, וגם על המעצבת הצרפתייה שהגיע ארצה בשביל לעשות מהפכה באופנת כיסויי הראש.

כיסוי ראש בובו

הפיתוח הכי חשוב שנעשה כאן למען קהילת הנשים שומרות המסורת הינו כיסוי ראש בובו. אין אישה שלא שמעה עליו, אבל אם בכל זאת לא שמעת – נעשה לך קצת סדר בראש. הבובו הוא פטנט ייחודי המעניק נפח אלגנטי ונינוח לכיסוי הראש שלך. הוא מתאים לכולן והוא מגיע בנפחים שונים, על פי הצרכים שלך.

הבובו של רינתי לקלי הוא פיתוח עם מחשבה עד הפרטים הקטנים, מתוך הבנת המשמעות כי הבובו הזה יילך עם אישה לאורך כל היום. בחירה נכונה של כיסוי ראש בובו תקל על חייכן ותרים את איכות החיים שלכן.

בחירה נכונה של כיסוי ראש בובו

כאמור, בובו לשיער הוא פריט ייחודי שמטרתו להעניק נפח מתחת למטפחת הראש. מדובר בפריט בכל משמעות רבה לכל אישה שומרת מצוות, ואף משפיע על המראה הכללי שלה והן על הביטחון העצמי.

בגלל העובדה שאת חובשת אותו שעות ארוכות במהלך היום, בכל מצב ובכל מזג אוויר חשוב שתבחרי בובו איכותי.

כשאני מדברת על בובו איכותי אני מתכוונת לבובו שיוצר מחומרי הגלם הטובים ביותר, מונע החלקה ויחסית קל לנשיאה על הראש. גודל הנפח של הבובו יכול להשתנות בהתאם לצרכים הספציפיים של כל אישה, לכן חשוב למדוד ולהחליט איזה בובו הכי מחמיא לך לעור הפנים, ולמבנה הפנים.

כיסוי ראש בובו של רינתי לקל

הבובו המעוצב של רינתי לקל מאפשר לכל אישה להרגיש טוב עם עצמה, ולאהוב את המראה שלה. מדובר בבובו קל לשימוש, עם בד נגד החלקה ומעניק תחושה קלילה ונינוחה. מדובר בבובו המיוצר כחול לבן, עם הבדים האיכותיים והטובים ביותר, בדים נושמים לשמירה על השיער והקרקפת.

רינתי לקל הינה מעצבת צרפתייה – ישראלית, שעלתה ארצה במטרה להעניק לנשים הדתיות בישראל אפשרויות לבוש צנועות ואופנתיות.

רינתי היא חלק בלתי נפרד מכל תהליך הייצור בסטודיו, והיא שמה דג על איכות הייצור לאורך כל התהליך וכמובן גם על הגימורים.

מחפשת כיסוי ראש בובו? סטודיו רינתי לקל נרגשות להזמין אותך להכנס לעמוד בובו לשיער או ליצור איתנו קשר בטלפון 02-5609382 ולהגיע אלינו לסטודיו הממוקם בירושלים.

אנחנו נשמח להתאים לך את המטפחת שלך, או את הבובו המתאים ביותר עבור הצרכים שלך. אצלנו בסטודיו אנחנו לא נשפוט אותך, אלא נאפשר לך להיות את, כי זה הכי יפה לך.

מאמרים מומלצים

6 יולי 2021

מטפחות מעוצבות לחתונה – הטרנדים של 2021

קרא עוד
22 אפריל 2021

בגדים לנשים דתיות – למי השמלה הזאת מתאימה יותר?

קרא עוד
20 אוקטובר 2020

בובו לשיער – המדריך לקנייה אופנתית

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

כל מה שרצית לדעת על מטפחות שיער לדתיות

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

חלומה של כל אישה דתייה- מטפחת ראש מעוצבת

קרא עוד

אודות הכותב

רינתי לקל
מעצבת אופנה

רינתי לקל

העיצובים הנוחים והקלילים של רינתי לקל, משתלבים בהרמוניה מושלמת עם סדר היום ועם פריטי הלבוש שלך ומאפשרים לך להרגיש ייחודית ואופנתית בכל מקום ובכל עת.

ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop