משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

מטפחות מרובעות – הקטע הניו יורקי החדש

טרנד האופנה המרובע כבר כאן וכך גם מטפחות מרובעות שהגיעו ישירות מניו יורק לארץ הקודש- מטפחות המאפשרות גם את הנראות המושלמת וגם את הצניעות המבוקשת, שניים במחיר ואיכות אחת. מבין כל מה שהכרתם על מטפחות האופנה והקדמה מאפשרים גם לכן מראה מדהים ומטריף של מטפחות.

מטפחות שצורתן מרובעת- קטגוריה חדשה שכדאי מאוד להוסיף לאביזרי הלבוש, אחרי הכול איך אפשר להשלים את הטרנד המושלם, הטרנד שהוא מזמן כבר לא שייך לעולם החרדי אלא לכל אישה שרוצה להשלים את ההופעה החגיגית עם מטפחת מרובעת שווה ביותר. 

מטפחות מרובעות – איך זה יכול לפרגן למראה הסופי שתצרו? 

מטפחות מעוצבות לנשים הן בהחלט הבשורה המשמחת ביותר בתחום האופנה, היום תוכלו גם אתם להיצמד אל טרנדים ישירים בינלאומיים שמתחילים ונגמרים במטפחת שמשנה את צורתה! הגידו שלום למטפחת המרובעת, זו שיודעת להתאים את עצמה לכל לבוש או דבר ומעבר לכיסוי ראש מזמן הפכה לשם דבר בעולם האופנה. 

מטפחת מדויקת, מותאמת הן בצבע, הן בצורה והן באישיות – הכול לצד רמת התאמה ודיוק גבוהים במיוחד. במסגרת זו יש מטפחות שהבדים יהיו בצבעים מגוונים ויש בדים סטנדרטים יותר אבל המשותף לצורה זו הנוחות והבד הנושם – את כל זה תוכלו למצוא כאן ועכשיו אצלנו באתר. 

איך יודעים אם זה מתאים לי? מטפחת מרובעת 

מרגע שפוגשים את מעצבת המטפחות היא כבר תדע להגיד האם אתן אכן מתאימות או יותר נכון מטפחות מרובעות מתאימות לגוון העור לרבות צורת הפנים שלכן. אז מתאים לכן?  את שלב ההתאמה של המטפחת חשוב לעשות אל מול המעצבת עצמה. 

פגישה אחת, הגעה אל החנות ובחירת המטפחת המתאימה ביותר בין אם היא מרובעת או בכל צורה אחרת. כך גם המרקם של הבד, הגוון והמחיר שיהיה מושפע מצורת המטפחת. שלא כמו המטפחות הסטנדרטיות מטפחות מרובעות הן סגנון בפני עצמו ותתפלאו גם גברים משתמשים בהן כאביזר אופנה מושלם. 

מאיזה חומר עדיף לבחור מטפחת מרובעת?

מטפחות מרובעות מגיעות במגוון של צבעים ועשויות מכותנה ופוליאסטר יחד – הבחירה בחומרים אלו למטפחות שלכם לא רק שתספק את המראה המושלם אלא גם תוודא כי המטפחת תישמר עמידה לאורך זמן ארוך גם אם תעבור מספר רב של כביסות.

כמו כן, המטפחות המורבעות עשויות מחומרים נושמים שאינם מציקים או מגרים את העור ובעצם רוב היתרונות מאפשרות גם שילוב של כמה עיצובים במגוון של צבעים לצד טכניקות קשירה יחידות ומיוחדות- לא מבינים במה מדובר? שאלו את יועצת המכירה! היא לבטח תפנה אתכם לשלב הקשירה והנה לכם מטפחת שיודעת ויכולה לשדרג את הופעתכם לפי סוג האירוע או בכלל. 

לפגוש את הדבר שישדרג כל מה שחשבתם על אופנה ולא העזתם לשאול! 

רינת לקל-  מטפחת אחת שעושה את ההבדל.

מאמרים מומלצים

6 יולי 2021

מטפחות מעוצבות לחתונה – הטרנדים של 2021

קרא עוד
22 אפריל 2021

בגדים לנשים דתיות – למי השמלה הזאת מתאימה יותר?

קרא עוד
20 אוקטובר 2020

בובו לשיער – המדריך לקנייה אופנתית

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

כל מה שרצית לדעת על מטפחות שיער לדתיות

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

חלומה של כל אישה דתייה- מטפחת ראש מעוצבת

קרא עוד

אודות הכותב

רינתי לקל
מעצבת אופנה

רינתי לקל

העיצובים הנוחים והקלילים של רינתי לקל, משתלבים בהרמוניה מושלמת עם סדר היום ועם פריטי הלבוש שלך ומאפשרים לך להרגיש ייחודית ואופנתית בכל מקום ובכל עת.

ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop