משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

קשירת מטפחות 2020 – כל מה שאתן חייבות לדעת

המטפחות שלנו והדרך שבה הן מונחות על הראש משמעותית מאוד למראה הסופי שמתקבל. אתן יכולות לרכוש מטפחות יפות, אך אם לא תקשרו אותן נכון על ראשכן, זה לא יהיה שווה כלום. 

למה אני מתכוונת שאני אומרת קשירת מטפחת נכון? הרי יש המון שיטות וצורות בהן אפשר לקשור את המטפחת. כשאני אומרת לקשור את המטפחת נכון, אני מתכוונת לקשור את המטפחת בדרך שבה היא תחמיא לתווי הפנים שלכן. 

בחירת מטפחת

מטפחות לשיער מגיעות בצורות שונות ומגוונות ובגדלים שונים. בחירת הצורה מסתכמת בעדיפות. על מנת לקבל את המראה האהוב עלייך, את צריכה לבדוק מה הסגנון המועדף עליי וגם מה הכי מחמיא לתווי הפנים. 

מטפחות ראש מרובעות הן הפופולריות והקלות ביותר לשימוש. המטפחות האלה מציעות אפשרויות עיצוב רבות וניתנות לקשירות שונות יותר ממטפחות מלבניות. 

מטפחות הראש המלבניות הן אפשרות טובה יותר עבור נשים המעוניינות להשיג מראה של בד נוסף תלוי מאחור, בדומה לקוקו. צורת המטפחת הזאת מאפשרת קשירה ייחודית שמעניקה מראה מתוחכם. קשירת מטפחות מלבניות דורשת יותר תרגול, אך היא מציעה אפשרויות רבות של קשירות. 

ניתן להשיג את המראה הרצוי גם עם מטפחת מרובעת, אך הממדים של המטפחת המלבנים מאפשרים ליצור כיסוי ראש מורכב יותר או טורבן ביתר קלות מאשר מטפחת מרובעת.

קשירת מטפחות מעוצבות

האופן בו תקשרי מטפחות מעוצבות הוא החלק החשוב ביותר במראה הסופי. לא כל קשירה תתאים לכל בגד ולכן עלייך להחליט בקפידה על סוג הקשירה שאת רוצה וגם כמובן להתאים אותו לתווי הפנים שלך.

מטפחות מרובעות הן הבחירה האידיאלית למתחילות, מכיוון שהן הקלות ביותר לקשירה. 

להלן 3 הדרכים הפופולריות לקשירת מטפחת:

קלאסי

הקשירה הקלאסית והפופולרית היא מאוד פשוטה, והיא מתבצעת באופן הבא: עלייך לקפל את המטפחת לצורה של משולש, להניח את הצד המקופל של המשולש על המצח, לקחת את שתי הקצוות אל העורף ולקשור מעל פינת המשולש, ולאחר מכן לבצע קשר נוסף.

רוזט

הקשירה האלגנטית למראה ייחודי ומתחכם. תחילה קפלי את המטפחת לצורה של משולש והניחי את הצד המקופל לרוחב המצח. לאחר מכן אספי את כל הקצוות הרופפים וסובבי אותם בתנועת ספירלה. ולבסוף צרי מהספירלה צורה של שושנה ומקמי אותה במיקום הנבחר על ידך.

טורבן

קשירת הטורבן היא מעין מעטפת לכל הראש עם קשירה מעניינת במרכז המצח. עלייך לקפל תחילה את המטפחת לצורה של משולש ולהניח את קצה המטפחת המקופלת על העורף, המשולש המחודד לכיוון הפנים. לאחר מכן הביאי את שתי הקצוות הארוכים לכיוון קדמת הראש וקשרי קשר פשוט מעל המשולש. בשלב הבא עלייך לקחת את הני הצוות הארוכים ולהביא אותם אל הגב ולקשור קשר נוסף. לבסוף בצעי שיפורים ותחזקי מקומות רופפים.

קשירת מטפחות 2020 עם רינתי לקל

רינתי לקל הינה מעצבת מטפחות ישראלית בעלת סטודיו בירושלים. רינתי הקימה את הסטודיו שלה מתוך אמונה שערכי הצניעות נמצאים תמיד בקו האופנה. רינתי מביאה אליך את הטרנדים העדכניים ביותר מפריז וניו יורד במגוון דגמים בסגנונות שונים ומגוונים.

בסטודיו רינתי לקל שמים דגש על רצון הלקוחה, דעתה וטעמה האישי. לכן, המעצבת מעניקה אפשרות להזמין פרטים מעוצבים בהתאמה אישית בנוסף לקולקציה העשירה שלה. מעוניינת במטפחות מעוצבות? רוצה ללמוד טוב יותר איך לקשור נכון מטפחת? חייגי עכשיו למספר 02-5609382 ונשמח לעמוד לשירותך.

מאמרים מומלצים

6 יולי 2021

מטפחות מעוצבות לחתונה – הטרנדים של 2021

קרא עוד
22 אפריל 2021

בגדים לנשים דתיות – למי השמלה הזאת מתאימה יותר?

קרא עוד
20 אוקטובר 2020

בובו לשיער – המדריך לקנייה אופנתית

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

כל מה שרצית לדעת על מטפחות שיער לדתיות

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

חלומה של כל אישה דתייה- מטפחת ראש מעוצבת

קרא עוד

אודות הכותב

רינתי לקל
מעצבת אופנה

רינתי לקל

העיצובים הנוחים והקלילים של רינתי לקל, משתלבים בהרמוניה מושלמת עם סדר היום ועם פריטי הלבוש שלך ומאפשרים לך להרגיש ייחודית ואופנתית בכל מקום ובכל עת.

ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop