משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

מטפחות מעוצבות לערב- למראה בלתי נשכח

העולם מתחלק לשני סוגי נשים, כאלה שלא אכפת להן וכאלה שכן. באשר לאלה שכן אכפת להן, מטפחות מעוצבות לערב הן כבר לא קשות להישג יד. השוק מציע היום מגוון רחב של פתרונות לכיסוי ראש לנשים דתיות וגם לנשים שהן לא דתיות. אתן יכולות לשכוח מהמטפחות המיושנות והבנאליות, שכולן היו עם אותם דגמים אפורים ומשעממים.

יותר ויותר מעצבות ישראליות רואות את הפוטנציאל והצורך במטפחות ייחודיות, איכותיות ומעוצבות לפי צו האופנה המודרני. המחשבה שצניעות האישה קשורה לסגנון הלבוש ולגוון הפריטים כבר לא מקובלת על נשים רבות, ובצדק. אופנה הולכת יד ביד עם האמונה, לכל אחת מגיע להרגיש טוב עם עצמה וללבוש פריטים שהיא אוהבת.

מטפחות מעוצבות לערב

אין אישה שלא אוהבת לדפוק הופעה באירועים מיוחדים. כמו שאנחנו מקדישות מחשבה, מאמץ ומשאבים לשמלה המושלמת אנחנו חייבות להשקיע גם בכיסוי הראש שאנחנו נלך איתו. כיסוי ראש שלא מתאים לשמלה, יהרוס את ההופעה הכללית ואת כל ההשקעה שלך. כיסוי הראש שלנו הוא הדבר הראשון שמבחינים בו, ומכאן חשיבותו במראה הסופי.

סטודיו רינתי לקל מציעה לך קולקציה עשירה של מגוון רחב של מטפחות מעוצבות לערב. המטפחות שלנו עשויות חומרי גלם איכותיים ומושפעות משיק פריזאי במיטבו. המעצבת רינתי היא צרפתייה שעלה ארצה ובזכות העובדה שהיא לא מקובעת לאופנה המקומית, היא מביאה לנו עיצובים עדכניים מניו יורק ופריז. כל אחת צריכה לרענן את המלתחה שלה ואת הלוק, ולהכניס קצת צבע לחיים.

האם אפשר להזמין מטפחות מעוצבות בהזמנה אישית?

כמובן! את יכולה להגיע אלינו לסטודיו רינתי לקלי בירושלים, לבחור יחד עם המעצבת את הבדים, הטקסטורה, הגזרה ואופן התפירה. וככה בעצם לחוות תהליך יצירה וגם להנות מפריט ייחודי בעיצובך האישי שיש רק לך. את ההזמנה את יכולה לבצע טלפונית או דרך האתר שלנו.

לסיום

את יכולה להיראות טוב, או שאת יכולה להיראות נפלא. כמובן שמדובר בדעתך האישית בלבד, כי אנחנו מאמינות כשאישה אוהבת את המראה שלה, ומרגישה טוב עם עצמה מבפנים- זה מה שהיא משדרת. תני לנו לעזור לך להרגיש טוב עם עצמך, לאהוב את המראה שלך, ולהיראות תמיד במיטבך. 

מחפשת מטפחות מעוצבות? תני לנו להראות לך כמה זה קל, פשוט ונוח. בין אם את אוהבת מטפחות עם נפח ובין אם את אוהבת את הנפח הטבעי שלך, אנחנו נסביר לך כיצד לקשור את המטפחת באופן כזה שיחמיא לתווי פנייך, ונייעץ לך לגבי הצבעים שיותר מתאימים לגוון עורך. את מוכנה למחמאות? חייגו עכשיו למס' 02-5609382 או צרי קשר ונשמח להתאים לך את המטפחת המושלמת עבורך

מאמרים מומלצים

6 יולי 2021

מטפחות מעוצבות לחתונה – הטרנדים של 2021

קרא עוד
22 אפריל 2021

בגדים לנשים דתיות – למי השמלה הזאת מתאימה יותר?

קרא עוד
20 אוקטובר 2020

בובו לשיער – המדריך לקנייה אופנתית

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

כל מה שרצית לדעת על מטפחות שיער לדתיות

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

חלומה של כל אישה דתייה- מטפחת ראש מעוצבת

קרא עוד

אודות הכותב

רינתי לקל
מעצבת אופנה

רינתי לקל

העיצובים הנוחים והקלילים של רינתי לקל, משתלבים בהרמוניה מושלמת עם סדר היום ועם פריטי הלבוש שלך ומאפשרים לך להרגיש ייחודית ואופנתית בכל מקום ובכל עת.

ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop