משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

מטפחות מעוצבות לערב – איך אפשר לבחור את זה נכון?

מתוך היצע גדול ועשיר של פריטי אופנה מטפחות תשארנה אביזר מושלם שהעצים מאז ומתמיד את המראה הסופי לערב. עגילים, סיכות יפות, שמלה מושלמת וצמידים מתאימים מסתמן כי מטפחת מעוצבת היא כל מה שצריך בכדי להשלים את המראה החסר. מחפשות מטפחת לערב ולא יודעות במה לבחור? אולי כדאי לכן לקרוא את המאמר הבא. 

בחירת מטפחת צבעונית או חלקה זה עניין אינדיבידואלי המשתנה בין אישה אחת לאחרת. יש נשים שתבחרנה מטפחת עם דוגמאות ויש שתבחרנה מטפחות בעלות עיצוב וגימור מינימלי- כאמור, הכול עניין של טעם וסגנון ועם זה אי אפשר להתווכח. 

יש לכן אירוע חשוב ורוצות להתאים את המטפחת לסוג האירוע ולבגדים? האם יש קשר בין המטפחת לבגד? בדיוק מהסיבה הזו הרשו לנו להתייחס לכמה דברים שישדרגו בהחלט את מראה הערב שלכן.    

איך בוחרים מטפחת מושלמת לערב? 

כלל ראשון לבחירת מטפחות מעוצבות לערב מעלה על הפרק את מבנה הפנים והשיער של האישה. זה חשוב כי אם תבחרו מאפייני מטפחת נכונים תשיגו בדיוק את התוצאה ההפוכה. כאמור, עניין צורת הפנים וצבע העור חשובים מאוד בעת בחירת המטפחת. 

דבר נוסף שיש לדבר עליו לפני שבוחרים מטפחות ערב מעוצבות הוא עניין הסגנון, הצורה, סוג הבד וכמובן איכות הבד. כל אלה הם למעשה מרכיבים שאם לא תיקחו אותם בחשבון המטפחת היפה לא תישמר לטווח הארוך. 

מטפחות מעוצבות אותן תבחרנה נשים תהיינה מותאמות לכמה סגנונות- זאת בכדי להתאים לכל שמלה או לכל הופעה או אירוע שונה. השוק הפתוח רווי לא מעט דוגמאות והצעות מה שמאפשר לא רק לנשים מסורתיות לבחור מטפחת שתשדרג את המראה לבלתי היכר. 

מטפחות מעוצבות לערב – כשאופנה פוגשת צניעות

נכון להיום יותר ויותר נשים מנצלות את היצע השוק ומעניקות אין סוף פתרונות לכיסוי ראש שהוא לא רק צורך וצניעות אלא גם טרנד אופנתי מהפכני. אז בעוד המטפחות הבנאליות והמיושנות נעלמו את מקומן תפסו המטפחות מעוררות העניין והעיצוב. 

לצד הקדמה גילו מעצבות ישראליות את הפוטנציאל וכך משלבות בין אופנה לבין צניעות. כן, זה אכן אפשרי וזה קורה כאן ועכשיו, אפשר להגיד שלום לדגמים האפורים והמשעממים ולבחור את פריט האופנה המושלם ביותר – כיסוי ראש שנותן את "הטון החסר".     

מחפשות שילוב של אמונה, צניעות ואופנה? זה הזמן והמקום לקחת את הפריטים שאתן אוהבות ולשדרג את מראה הערב שלכן באמצעות מטפחות שידועות להתאים את עצמן לכל אירוע. 

ללא מאמץ ,המטפחות תעשנה את המוטל עליהן ובתנאי כי תבחרנה נכון בשאיפה להשגת המראה הנכון. מחפשות מטפחות ראש מהודרות שאינן מביישות את המראה ומכבדות את המעמד? סטודיו רינתי לקל- קולקציה עשירה לצד מגוון מטפחות ערב בהתאמה ועיצוב אישי.

מאמרים מומלצים

6 יולי 2021

מטפחות מעוצבות לחתונה – הטרנדים של 2021

קרא עוד
22 אפריל 2021

בגדים לנשים דתיות – למי השמלה הזאת מתאימה יותר?

קרא עוד
20 אוקטובר 2020

בובו לשיער – המדריך לקנייה אופנתית

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

כל מה שרצית לדעת על מטפחות שיער לדתיות

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

חלומה של כל אישה דתייה- מטפחת ראש מעוצבת

קרא עוד

אודות הכותב

רינתי לקל
מעצבת אופנה

רינתי לקל

העיצובים הנוחים והקלילים של רינתי לקל, משתלבים בהרמוניה מושלמת עם סדר היום ועם פריטי הלבוש שלך ומאפשרים לך להרגיש ייחודית ואופנתית בכל מקום ובכל עת.

ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop