משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

בובו לשיער- כל מה שרצית לדעת

הבובו הוא פיתוח (פטנט) שנועד לתת נפח. מה זה אומר? יש נשים שלא אוהבות את המראה של מטפחת על הראש, ומרגישות שחסר להן נפח. הבובו הוא בדיוק הפתרון לזה. בובו לשיער נחבש מתחת למטפחת ולא רואים אותו, ומטרתו להעניק למטפחת נפח אלגנטי ועשיר. בנוסף לנפח, הבובו מונע החלקה של המטפחת מהראש.

היתרונות של הבובו

כאמור לעיל, הבובו מעניק למטפחת של ראשך מראה מלא וכל זאת בזכות חלקו העליון של הבובו, החלק הזה מלא בספוג ייחודי על מנת לדמות נפח שיער. כתוצאה מכך נוצר מראה יפה ומרשים יותר שמחמיא גם לפנים וגם למטפחת שנקשרת עליו.

הבובו פותר בעיה של נשים רבות אשר מוטרדות מהעבודה שהמטפחת של ראשן יכולה לזוז, ואפילו להישמט. מקרים כאלה עלולים לגרום למבוכה לא רצויה ותחושות לא נעימות. בזכות הבד המחוספס של הבובו הוא מונע החלקה של המטפחת וגם שומר על האופן בו המטפחת נקשרה בלי לזוז אפילו יום שלם!

בגלל העובדה שהבובו נלבש יום יום שלא כמו המטפחות שמתחלפות, ניתן לכבס אותו ולשמור על היגיינה. בנוסף,היום יש כובעי בובו מעוצבים שניתן לחבוש גם ללא מטפחת מעל, מה שמאפשר לנשים מראה אלגנטי ולא מתאמץ. 

האם ניתן לבחור את גודל הנפח?

כמובן! הבובו נועד להעניק לך מראה מושלם. מה שמושלם בעינייך לא יהיה מושלם בעיני אחרת ולכן יש אפשרות לקבוע את גובה הנפח באמצעות סרט. לכיסוי ראש בובו לשיער יש מעין כיס פנימי המאפשר הסרה או הוספה של נפח באמצעות סרט קטיפה להתאמה אישית.

כיסוי ראש בובו זה נוח?

עם תחילת פיתוחו של הבובו הוא היה מאוד מסורבל, והיה צריך לסגור אותו באמצעות סקוץ' מכאיב ולא נוח, שהפריע לשימוש יומיומי ולא נכון. עם השנים והפיתוח והבנת הצרכים של הנשים בוצעו שיפורים מעניינים כמו למשל אופן הקשירה בגומי ולא באמצעות סקוץ, בדים נוחים יותר ומונעים החלקה ועוד.

איפה ניתן להשיג כיסוי ראש בובו?

כשאתן בוחרות את הבובו המושלם עבורכן שימו לב לאיכות הבד, התפירה והסגירה שלו. בדקו האם הוא פשוט לקשירה על הראש והאם הוא נוח. את כיסוי ראש בובו ניתן להשיג בסטודיו ובאתר של המעצבת רינתי לקל. תוכלו להזמין בקלות סוגי בובו לשיער שונים לפי בחירה, מטפחות מעוצבות, כובעים, סרטים, ברטים ועוד. 

רינתי לקל הינה מעצבת ישראלית כחול לבן, הסטודיו שלה ממוקם בירושלים, והיא בבקרה מלאה על כל תהליך היצירה, החל משלב העיצוב ועד לשלב התפירה ולאחריו בקרת איכות קפדנית.

לסיכום

בובו לשיער הינו פריט חשוב בארונה של כל אישה שומרת מסורת. הבובו יפתור לך בעיות ויעניק לך מראה שיחמיא ללוק ולפנים שלך. מחפשת בובו לשיער? את מוזמנת להגיע אלינו לסטודיו או להזמין כאן באתר בובו לשיער. למידע ופרטים נוספים את מוזמנת לחייג אלינו למספר 02-5609382 ונשמח לעמוד לשירותך.

 

מאמרים מומלצים

6 יולי 2021

מטפחות מעוצבות לחתונה – הטרנדים של 2021

קרא עוד
22 אפריל 2021

בגדים לנשים דתיות – למי השמלה הזאת מתאימה יותר?

קרא עוד
20 אוקטובר 2020

בובו לשיער – המדריך לקנייה אופנתית

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

כל מה שרצית לדעת על מטפחות שיער לדתיות

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

חלומה של כל אישה דתייה- מטפחת ראש מעוצבת

קרא עוד

אודות הכותב

רינתי לקל
מעצבת אופנה

רינתי לקל

העיצובים הנוחים והקלילים של רינתי לקל, משתלבים בהרמוניה מושלמת עם סדר היום ועם פריטי הלבוש שלך ומאפשרים לך להרגיש ייחודית ואופנתית בכל מקום ובכל עת.

ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop