משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

מטפחות ראש מיוחדות- לכל אישה סגנון משלה

מי לא אוהבת להרגיש מיוחדת בדרכה שלה? מציאת הדרך שלך והסגנון שלך זהו השלב הכיפי ביותר שיש לאישה. אישה צריכה לאהוב את המראה שלה, להיות בטוחה בו וכמובן- לטפח אותו. לכל אישה סגנון משלה, שמתאים לאופי ולטעם שלה. מטפחות מעוצבות הן שעושות את ההבדל אצל נשים דתיות בטוטאל לוק.

מטפחות ראש מיוחדות

המטפחות נכנסו לחיינו לפני המון שנים, אך רק בשנים האחרונות הן קיבלו צורה חדשה. המטפחות של היום בשונה מבעבר איכותיות יותר, קלילות יותר וכמובן- יפות הרבה יותר. ציבור הנשים הדתיות מבינות שכיסוי הראש שלהן הוא חלק בלתי נפרד מהמראה, והן לא יכולות להפריד אותו יותר כמו שעשו בעבר.

למה להפריד אם אפשר להתאים? מטפחות ראש מיוחדות הן המפתח ללוק מושלם, המתאים בדיוק למצב הרוח שלך, מזג האוויר בחוץ וללוק. מטפחת מיוחדת מתאימה לכל רגע, בין אם זה יומיום או לאירועים מיוחדים. את יכולה ללבוש חצאית ג'ינס פשוטה, חולצה לבנה ומטפחת ייחודית שתעשה את כל העבודה. 

הסוד של המטפחות המיוחדות הוא שהן יכולות להתאים לכל לבוש. את יכולה לשים מטפחת מיוחדת עם בגדי קז'ואל ולשדרג אותם, ואת יכולה גם לשים מטפחת מיוחדת לאירועים מיוחדים ולשדרג את המראה שלך.

חשיבות התאמת המטפחת למראה הכללי

כאמור, היום שלא כמו בעבר המטפחת היא חלק בלתי נפרד מכל הלוק. המטפחת יכולה לשנות ברגע את כל המראה ולשדר מראה מתחכם יותר. התאמת המטפחת בצורה נכונה תאפשר לך ליהנות ממראה מושלם וללכת בתחושת ביטחון. כמו גם המטפחת מעניקה לך את הנשיות והרוך לצד השמירה על הצניעות כהלכתה.

איפה ניתן למצוא מטפחות ראש מיוחדות?

השוק מציע מגוון רחב של מטפחות ראש, אך לא כולן באיכות גבוהה. כשאתן בוחרות היכן לרכוש מטפחת ראש עליכן לשים לב לאיכות הבד, אופן קשירת המטפחת- האם זה קל ונגיש לשימוש או שאולי עליכן ללמוד שיטה, במידה וכן- בקשו שילמדו אתכן. דבר נוסף שעליכן לבדוק הוא האם המטפחת שומרת על הצניעות לצד הסגנון.

מטפחות מעוצבות בסטודיו רינתי לקלי

המעצבת רינתי לקלי הקימה סטודיו של מטפחות מעוצבות מתוך המחשבה על הרצון לשמור על הצניעות וגם על צו האופנה. רינתי מאמינה כי הצניעות והאופנה הולכים תמיד יחד, וחשוב לתת לכל אישה מאמינה לבטא את עצמה ולהיראות במיטבה.

רינתי מביאה עד אלייך את הטרנדים העיצוביים העדכניים ביותר מפריז וניו יורק. הדגמים שלה מתאפיינים בצבעוניות, הדפסים, מרקמים ופריטי סטיילינג מפתיעים. חשוב לדעת כי רינתי מלווה את כל תהליך הייצור באופן אישי, החל משלב העיצוב דרך בחירת הבדשים ועד לתפירה ובקרת האיכות.

מעוניינת במטפחת ראש ייחודית? סטודיו רינתי לקלי נותן שירות עיצוב אישי, את יכולה לעצב לך את המטפחת הייחודית שתהיה רק שלך. לפרטים נוספים חייגי עכשיו למספר 02-5609382 או כנסי לחנות באתר.

מאמרים מומלצים

6 יולי 2021

מטפחות מעוצבות לחתונה – הטרנדים של 2021

קרא עוד
22 אפריל 2021

בגדים לנשים דתיות – למי השמלה הזאת מתאימה יותר?

קרא עוד
20 אוקטובר 2020

בובו לשיער – המדריך לקנייה אופנתית

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

כל מה שרצית לדעת על מטפחות שיער לדתיות

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

חלומה של כל אישה דתייה- מטפחת ראש מעוצבת

קרא עוד

אודות הכותב

רינתי לקל
מעצבת אופנה

רינתי לקל

העיצובים הנוחים והקלילים של רינתי לקל, משתלבים בהרמוניה מושלמת עם סדר היום ועם פריטי הלבוש שלך ומאפשרים לך להרגיש ייחודית ואופנתית בכל מקום ובכל עת.

ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop