משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

כל מה שרציתן לדעת על כיסוי ראש לנשים דתיות

כשמדברים על כיסוי ראש לנשים דתיות, מתכוונים לדרך שבה האישה בוחרת לכסות את ראשה לאחר שנישאה, וזאת על פי ההלכה מטעמי צניעות. כל אישה מחליטה לפי הזרם הדתי אליו היא משתייכת, איזה כיסוי ראש יתאים לה. כיסוי ראש יכול להיות בצורה של כובע, פאה, סרט או מטפחת לראש.

השפעות המודרניזציה על המטפחות

המודרניזציה והשינויים בעולם משפיעים גם על הקהילות הדתיות ברחבי העולם, והביאה לשינויים במגוון תחומים. אחד התחומים הבולטים שבהם הינו כיסוי הראש של האישה הדתייה. יותר ויותר נשים דתיות מבינות כי הן לא מעוניינות בכיסוי הראש המסורתי שלא בהכרח היה מותאם ללבוש. 

יותר ויותר נשים מבינות כי אפשר לשמור על הצניעות וגם להיראות אופנתיות ובסטייל. כיסוי הראש הפך בשנים האחרונות לפריט לבוש אופנתי לכל דבר, אשר מותאם בחכמה לכל הלוק של האישה. הכיסוי המודרני מאפשר לאישה לשמור על הנשיות שלה, ולהוסיף צבע ואופי למראה תוך שמירה על הצנעות.

כיסויי ראש על כל צורותיהם

כיסוי הראש הוא מעין סימן כי מדובר באשת איש, והיא מקפידה על צניעות. המסורת היהודית מעודדת צניעות, ולא כדי לגרוע מהיופי שלנו, אלא לנתב את היופי ואת הנוכחות שלנו לבית שלנו, ולחיי הנישואין.

מטפחות מעוצבות

מטפחות מעוצבות הינן בדים מעוצבים במגוון של צבעים וצורות שונות, שניתן לקשור אותן על הראש בכל דרך אשר תראו לנכון. המטפחת נעימה, נוחה וקלה לשימוש ולכביסה. מלבד העובדה שהיה יפה, היא גם יותר מאווררת ומאפשרת לכן לבטא את הסגנון והייחודיות שלכן. המטפחת מאפשרת לכן כיסוי מלא או חלקי של הראש, לשיקולכן.

סרטים

הסרטים לשיער תפסו תאוצה בשנים האחרונות, והם נכנסו לחיינו כרוח סערה. לא רק לנשים דתיות דרך אגב, גם נשים חילוניות מאמצות את הלוק הלא מתאמץ אבל מחמיא של הסרטים לשיער. הסרטים מתאימים לנשים שלא רוצות לכסות את כל השיער, וכן לשמור על הצניעות.

ברטים

ברטים הם כובעים ייחודיים ומעוצבים, המעניקים ללוק מראה יותר אלגנטי ושמרני. הברטים מתאימים למראה יומיומי אלגנטי ומסוגנן.

כובעים

הכובעים הפכו מזמן לפריט לבוש שכל אישה חייבת בארון. הכובעים שמשמים לכיסוי ראש מכסים את כל הראש, לרוב מכניסים את כל השיער לתוך הכובע לכיסוי מלא. הכובעים מיוצרים לרוב מכותנה איכותית ומעוצבים בייחודיות.

מטפחות מעוצבות ברינתי לקל

רינתי לקל הינו סטודיו לעיצוב כיסוי ראש לנשים דתיות על ידי המעצבת רינתי למטפחות מעוצבות, סרטים, ברטים וכובעים אופנתיים, והוא נוסד מתוך אמונה שערכי הצניעות נמצאים תמיד באופנה. הבוטיק הישראלי יעמיד לרשותך קולקציה מגוונות של כיסוי ראש לשימוש יומיומי ולאירועים.

בסטודיו של רינתי שמים דגש על רצונה ודעתה של הלקוחה, מתוך הבנה שהכיסוי ראש של האישה צריך לייחד אותה ולהתאים לאישיות שלה. תוכלו למצוא בסטודיו קולקציה עשירה של מטפחות מעוצבות, ואף להזמין מטפחות בעיצוב אישי לאירועים מיוחדים.

את המטפחות תוכלו לרכוש בחנות האתר שלנו, או להגיע אלינו לסטודיו הממוקם ברחוב ינאי 3, ירושלים. לפרטים נוספים חייגו למספר 02-5609382 ונשמח להתאים לכן את הכיסוי המושלם עבורכן.

מאמרים מומלצים

6 יולי 2021

מטפחות מעוצבות לחתונה – הטרנדים של 2021

קרא עוד
22 אפריל 2021

בגדים לנשים דתיות – למי השמלה הזאת מתאימה יותר?

קרא עוד
20 אוקטובר 2020

בובו לשיער – המדריך לקנייה אופנתית

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

כל מה שרצית לדעת על מטפחות שיער לדתיות

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

חלומה של כל אישה דתייה- מטפחת ראש מעוצבת

קרא עוד

אודות הכותב

רינתי לקל
מעצבת אופנה

רינתי לקל

העיצובים הנוחים והקלילים של רינתי לקל, משתלבים בהרמוניה מושלמת עם סדר היום ועם פריטי הלבוש שלך ומאפשרים לך להרגיש ייחודית ואופנתית בכל מקום ובכל עת.

ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop