משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

כך תבחרי מטפחות ראש מעוצבות לחודשי הקיץ

כל אישה אשר מתהדרת במטפחת ראש יודעת כי בחודש הקיץ הרבה יותר מורכב למצוא מטפחות. מטפחות הראש בחודש הקיץ צריכות להיות מצד אחד קלילות ונוחות, ומצד שני מיוחדות ומשלימות את ההופעה והלבוש. היום ניתן למצוא שפע של אפשרויות ומגוון רחב מאוד של מטפחות מעוצבות, מה שלעיתים הופך את הבחירה למורכבת יותר.

במדריך המקיף הזה, נתעמק בעולם של מטפחות הראש המעוצבות, לכתוב על גורמים שונים שיש לקחת בחשבון ונספק טיפים שיעזרו לך לבחור נכון בקיץ הקרוב.

סוג הבד של המטפחת

בחירת הבד משחקת תפקיד מכריע בנוחות ובפונקציונליות של המטפחת. בדי המטפחות המומלצים ביותר לעונת הקיץ, במיוחד בחום הישראלי, הם:

  • בד כותנה: בד קל משקל ונושם, ולכן הוא המתאים ביותר לכיסויי ראש בקיץ. בד הכותנה מאפשר זרימת אוויר וסופג לחות, שומר על הקרירות של השיער והראש ונוח גם בימים החמים ביותר.
  • משי: מטפחות משי, הידועה בתחושה היוקרתית שלה, מציעה תוספת אלגנטית ומרשימה לכל הופעה. משי מווסת טמפרטורה באופן טבעי, מה שהופך אותו לבד מתאים מאוד לעונת הקיץ, כאשר ניתן למצוא סוגי בד משי ספציפיים שהם הכי טובים לימים החמים כמו שיפון משי או סאטן משי המאפשרים אוורור נוח יותר.
  • פשתן: מטפחות פשתן עשויות מבד נושם אשר הופך אותן לאופציה מושלמת למזג אוויר חם. פשתן סופג מאוד ומאפשר לאוויר לזרום, שומר על קרירות ומונע הזעת יתר.

צבעים ועיצובים

בחירת הצבעים והדוגמאות הנכונות יכולה להשפיע באופן משמעותי על המראה והתחושה הכללית שלך בעת התאמת כיסוי הראש בכל בוקר. בעונת הקיץ כדאי לבחור בגווני פסטל בהירים ובצבעים מגוונים המשלימים את העונה. ורוד רך, כחול, צהוב והדפסי פרחים הם פופולריים מאוד בעונה הזו, מכיוון שהם מעוררים תחושת רעננות וקייציות. בנוסף, היום ניתן למצוא מגוון הדפסים שניתן לשלב עם בגדי קיץ כמו.פסים, נקודות, צורות גיאומטריות והדפסים בהשראת הטבע אשר מוסיפים נגיעה עיצובית מיוחדת למראה הכללי ותואמים את צו האופנה, אך עדיין בגבולות הצנועים הנדרשים לך.

מידות המטפחת

במיוחד בעונת הקיץ, חשוב מאוד לקחת בחשבון את המידות של המטפחת שתבחרי – יותר מידי בד עשוי לגרום לתחושת כבדות ועומס חום. לכן, בעונת הקיץ עדיף לבחור מטפחות מבדים קטנים וקלילים יותר אשר גם מקלים על הלבישה, מאפשרים מגוון אפשרויות קשירה וגם מאפשרים אוורור של הראש ומניעת הזעה מתחת למטפחת.

בנוסף, חשוב מאוד לקחת בחשבון בד שיהיה עם תכונות נגד החלקה או טקסטורות עמידות לחיכוך כדי למנוע מהבד של המטפחת להחליק או לגרום לאי נוחות לאורך היום.

מה עוד יכול לעזור לך לבחור?

  • בחרי מטפחות ראש המשלימות את המלתחה שלך ומשקפות את הסגנון האישי שלך. בדקי את הצבעים, הדפוסים והאסתטיקה הכללית הנכונה לך כדי ליצור מראה אחיד ואופנתי.
  • בדקי טכניקות וסגנונות קשירה שונים אשר יאפשרו לך להוסיף ייחודיות לתלבושות שלך. היום ניתן למצוא מגוון רחב של מקורות מידע ביוטיוב, ברשתות החברתיות ואפילו אצל חברות, כדי למצוא את ההתאמה הטובה ביותר לביגוד שאת לובשת בדרך כלל, וגם למבנה הפנים שלך.
  • השקיעי במטפחות מעצבות איכותיות של מותגים נחשבים הידועים בכך שהם מספקים מטפחות מבדים איכותיים, בתפירה מדוייקת ועמידות לאורך זמן.
ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop