משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

כיסויי ראש מיוחדים

רינתי לקל הינה מעצבת המציעה מגוון רחב של כיסויי ראש ופטנטים מיוחדים שפיתחה עם השנים אשר הופכים את כל נושא כיסוי הראש להרבה יותר קל ומאפשרים לכל אישה למצוא את ההתאמה הייחודית שלה ואת הכיסוי שיהיה בדיוק כמו הכתר על הראש שמגיע לה.
אם את מחפשת כיסויי ראש מיוחדים, כאלו שלא רואים בכל מקום וכאלו אשר יתאימו לך למגוון רחב של פרטי לבוש ולכל מטרה, בין אם זה ליום יום ובין אם לאירוע מיוחד, המעצבת רינתי לקל חשבה על הכל ותוכלי למצוא אצלה מגוון רחב של כיסויי ראש מיוחדים ושונים שימשכו הרבה מאוד מחמאות.

מטפחת ערב סאטן ספרן

מטפחת ערב מיוחדת מאוד אשר עשויה מסאטן, ויכולה להגיע עם צמה או בלי, לבחירתך. תוכלי לקשור את המטפחת ולהשאיר חלק לאורך, או אפילו לבצע קשירה סגורה יותר לאירועים רשמיים. הבד היוקרתי והמרשים של המטפחת, יחד עם העיצוב המיוחד, הופכים את המראה הכללי המתקבל למתאים לאירועים מיוחדים ומעניקים התאמה אישית מלאה ואפשרות משחק עם סוגי הקשירות כך שתוכלי לבחור במה שהכי נכון ומתאים לך.

לקניית מטפחת ערב סאטן ספרן >>

C-Chic סטאן תכשיט

מטפחת מיוחדת מאוד המתאימה לאירועי ערב או לכל מטרה אחרת, וכוללת כיווצים אשר יוצרים מראה יוקרתי ומיוחד יותר ותוספת של תכשיט ייחודי מרשים בראש המטפחת. השילוב של הכיווצים יחד עם התכשיט המעוצב בקפידה יוצרים מראה קפדני ואלגנטי במיוחד המתאים למגוון רחב של בגדי ערב או שבת. ניתן למצוא את המטפחת הזו במגוון צבעים ולשלב עם בובו מתחת בכדי לקבל נפח אשר הופך את המטפחת למרשימה אפילו יותר.

טורבן כוזי אור

טורבן מיוחד מאוד אשר מעניק כמה אפשרויות לחבישה, כך שהוא יכול להתאים ליום יום, לשבת או לאירועים מיוחדים מאוד, ובכל פעם ניתן לבצע התאמות שלו ולקבל מראה שונה וייחודי. קודם כל, ביום יום ניתן לחבוש את הטורבן כמות שהוא, ולקבל מראה יוקרתי ומרשים, לצד נוחות רבה מאוד. בנוסף, ניתן לראות תוספת של סרט עם פרח או סרט עם תכשיט ייחודי וכך לשדרג את הטורבן ולהעניק לו מראה שהוא הרבה יותר ייחודי, ולהתאים אותו ללבוש ולמאורע.

לקניית טורבן כוזי אור סאטן שחור >>

לקניית טורבן כוזי אור סאטן בז' >>

מטפחת יומי יוקרתי כסף עם טול כסף

מטפחת יוקרתית ומרשימה בצבע כסף בה משולב גם טול כסף והיא מאפשרת מגוון רחב מאוד של קשירות אשר כל אחת מהן יכולה להראות מרשימה ומיוחדת ולשדרג את המראה בקלות רבה. השילוב של הבד הכסוף יחד עם הטול יוצר מראה המתאים במיוחד לשבתות, חגים ולאירועים, ויכול להתאים למגוון רחב של בגדים בצבעים וסגנונות שונים.

לקניית מטפחת יומי יוקרתי כסף עם טול כסף >>

מטפחת מקושקשת

הבחירה הטובה ביותר לעונת האביב והקיץ הקרובות. המטפחות המקושקשות של רינתי לקל מגיעות במגוון דוגמאות אשר מתאימות במיוחד לימי שמש חמים וקיציים ומכניסות את האווירה החמה והצבעונית אל הבית או אל כל מקום בו תהיי.
תוכלי לבחור בקשירת קוקו פשוטה ליום יום או קשירה מורכבת יותר לאירועים מיוחדים, אך בכל מקרה תוכלי להתאים את המטפחת לכל מטרה שתרצי וליהנות ממראה שמח, צבעוני ומיוחד בכל רגע.

לקניית מטפחת מקושקשת >>

אז למה את מחכה? אלו הן רק מעט דוגמאות מכיסויי הראש המיוחדים של רינתי לקל. אם את רוצה לשדרג את אוסף כיסויי הראש שלך בכמה מטפחות וכיסויים מיוחדים ושונים ממה שאת רואה בכל מקום, כאלו שיכולים להתאים גם ליום יום וגם לאירועים מיוחדים, רינתי לקל היא הכתובת.
זקוקה לעזרה? התאמה או עצה? אני זמינה עבורך גם בווצאפ ואשמח לשמוע ממך.

ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop