משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

קשירת מטפחות בסטייל

מי אמר שלשים מטפחת אומר בהכרח לוותר על הסטייל שלך? קיימות מגוון דרכים לקשור את המטפחת בסטייל, הנה כמה טיפים לקשירת מטפחת בצורה אופנתית שתגרום לכולם להתלהב.

אילו סוגי מטפחת ניתן לקשור?

אתן בטח כבר יודעות שבשוק קיימים מגוון סוגי מטפחות, ולכל אחת מהן יתרונות וחסרונות משלה. את רוב המטפחות ניתן לקשור בצורה מעוצבת, אך המטפחות הנפוצות ביותר לקשירה הן מטפחות משולשות ומטפחות מרובעות. כמובן שקיימים עוד סוגים רבים של כיסויי ראש כמו למשל הטורבן, אך במאמר זה נתמקד בעיקר בקשירת מטפחות משולשות ומרובעות.

קשירת מטפחות משולשות

מטפחת משולשת היא נפוצה מאוד, ונשים רבות משתמשות בה כמעט בכל יום. דרך הקשירה של המטפחת היא יחסית פשוטה, ולרוב נשים יעדיפו לקשור אותה כך שהקשר נמצא על קודקוד הראש על מנת ליצור מראה אלגנטי. ניתן גם להשאיר את הקשר לכיוון העורף וכך לתת למטפחת מראה יותר משוחרר ונוח. 

קשירת מטפחות מרובעות

מטפחות מרובעות הן טרנדיות מאוד ונשים רבות מתחילות לבחור ולהעדיף אותן על פני סוגים שונים של מטפחות. גם אותן ניתן לקשור יחסית בקלות, וקיימות מגוון שיטות ייחודיות להפוך את המטפחת הפשוטה לאביזר אופנתי. דרך מעולה לקשור מטפחת מרובעת היא להניח אותה מאחורי הראש כך שצד אחד הוא ארוך יותר מהצד השני. את הצד הארוך ניתן ללפף על הראש עד שהמטפחת מכסה את כל הראש, ולבסוף לקשור קשר עליון שישאיר את העיצוב במקום. 

כמובן שזוהי לא הדרך היחידה לקשור מטפחת מרובעת ויש עוד דרכים רבות. יש נשים רבות שמשתמשות במטפחת מרובעת כמו מטפחת משולשת בכך שהן מקפלות אותה לשניים ורק לאחר מכן קושרות. 

מטפחת היא אביזר אופנה לכל דבר ועניין!

אין סיבה שלא תגוונו ותשתמשו במספר מטפחות שונות בסגנוני קשירה שונים ומיוחדים. על מנת ללכד את הלוק שלכן אתן יכולות לבחור במטפחות מבדים שונים, בעלות  טקסטורות שונות ועם הדפסים שונים שלא ראיתן קודם.

גם אתן לא לפני אירוע מיוחד, ואתן משתמשות במטפחות באופן יומיומי, שווה לכן להשקיע ולבחור במטפחות מיוחדות ובקשירות עם סטייל. 

נצלו את העובדה שכיום ניתן ללמוד קשירת מטפחות בקלות דרך האינטרנט וכן את העובדה שיותר ויותר מעצבות פרטיות נכנסות לשוק המטפחות מה שמאפשר לקונות מבחר רב ואופציות מגוונות שפעם לא היה ניתן למצוא. 

הקפידו לבצע קשירות סימטריות

עוד טיפ חשוב לקשירה בסטייל היא קשירה סימטרית. אם אתן רוצות להימנע ממראה מרושל, שווה לשים לב כי אתן קושרות את המטפחת בצורה סימטרית. נכון שלא תמיד הקשירה תצא מדויקת, אבל צריך לשים לב שאין פערים משמעותיים במראה. אם אתן אוהבות להשאיר הרבה בד לא קשור, שימו לב כי הקצוות כמה שיותר שוות באורכן. 

קחו בחשבון את הנוחות

המטפחות שלנו נשארות על הראש לאורך כל היום, ולכן יש חשיבות רבה בבחירת שיטת קשירה שלא רק תהיה יפה אלא גם תהיה נוחה. הנוחות היא גם נוחות פיזית וגם מנטלית, כלומר את צריכה גם להרגיש בנוח עם איך שהקשירה נראית ולא רק עם איך שהיא מרגישה פיזית.

הדרך הכי טובה למצוא את שיטת הקשירה המועדפת עלייך היא להתנסות במגוון סוגי קשירת מטפחות עד שתגיעי לקשירה שהכי תתאים לך.

ברגע שאת תרגישי בנוח זה יורגש בסביבה שלך ואנשים יראו עד כמה את קורנת!

אל תוותרי על הנוחות שלך, נסי למצוא נקודה מאוזנת בה את גם אוהבת את המראה של המטפחת וגם מרגישה בנוח להסתובב איתה לאורך כל היום. 

 

ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop