משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

קשירת מטפחות משולשות

נשים רבות רוצות לשמור על הסטייל גם כאשר הן לובשות מטפחות – וכיום בזכות שיטת קשירת המטפחות המשולשות זה אפשרי! רוצות לדעת איך עושים את זה? ריכזנו עבורכן את כל מה שצריך שתדעו לגבי קשירת מטפחות משולשות. 

מהיא מטפחת משולשת?

מטפחת משולשת היא מטפחת בד שמגיעה בצורת משולש, וניתן לקשור אותה לראש במגוון דרכים וצורות. בין אם אתן רוצות לוק יום יומי ובין אם אתן מעוניינות להשקיע במראה מפואר לאירוע – תוכלו לעשות זאת באמצעות מטפחת משולשת. היופי במטפחת המשולשת היא שהיא קלה ביותר לקשירה, וניתן לסגנן אותה במגוון דרכים. 

איך קושרים מטפחת משולשת?

אין שיטה אחת לקשור מטפחת משולשת, וזהו גם יתרון משמעותי שלה. העובדה שניתן לבחור כל יום כיצד לקשור את המטפחת גורמת לתחושה כאלו היו לכן מגוון מטפחות שונות. דרך נפוצה לקשור מטפחת משולשת היא להניח את המטפחת על הראש כאשר קודקוד המשולש נמצא מאחורי הראש, לקחת את שתי הקצוות הנותרות ולקשור אותן מאחור. עוד דרך מקובלת לקשירה היא קשירה כאשר את שני הקודקודים הנותרים קושרים מעל הראש כך שהקשר נראה לעין. הרבה נשים אוהבות לגוון ולבחור כל פעם בדרך קשירה אחרת – וזה מה שהופך את המטפחת המשולשת לכל כך אהובה. 

איפה ניתן לקנות מטפחת משולשת?

אם אתן רוצות מטפחת מיוחדת, כדאי לכן לבדוק באתר או בחנות שלנו את כל המטפחות שעוצבו על ידי רינתי לקל בהדפסים ייחודים ובצורות מיוחדות של מטפחות. כל אחת רוצה להביע את עצמה עד כמה שניתן באמצעות המטפחת, ומטפחות מעוצבות נותנות פתרון מעולה לנשים שרוצות לייחד את עצמן וליצור לעצמן לוק אישי שמתאים להן. 

כמובן שמומלץ לקנות מגוון סוגי מטפחות על מנת שתוכלו להחליף במידת הצורך ולהתאים את המטפחת לבגדים אותם את לובשת. 

מה העלויות של מטפחת משולשת מעוצבת?

מאחורי כל מטפחת יש המון מחשבה ועבודה, ובעיקר יש מעצבת שעמלה רבות על מנת לייצר מטפחת שתגרום לנשים להרגיש יפות ומיוחדת. אם אתן קונות מטפחת מעוצבת קחו בחשבון שאתן תשלמו יותר מאשר המחיר של מטפחת פשוטה – אבל כמובן שהמחיר הזה משתלם! אם אתן אוהבות אופנה וסטייל אתן כבר מבינות מה החשיבות של ביטחון בביגוד אותו אנחנו לובשות, ומטפחת היא פריט לבוש לכל דבר ועניין! חשבי על זה כך בפעם הבאה בה את מעוניינת לקנות מטפחת מעוצבת. 

לאילו סיטואציות מתאימה מטפחת משולשת?

מטפחת משולשת היא מטפחת שיכולה להתאים לא רק ליום חול אלא גם לאירועים ולחתונות. מטפחות לאירועים לרוב יהיו בעיצוב שונה מהעיצוב הרגיל של המטפחות, על מנת להתאים לבגדי הערב ולמעמד, אך באופן כללי ניתן למצוא מטפחות משולשות במגוון עיצובים שמתאימים גם לאירועים מיוחדים. 

אם את לא יודעת באיזו מטפחת לבחור שווה לך להתייעץ עם המעצבת או עם צוות העובדות ולקבל ייעוץ אישי והתאמה של המטפחת עבורך. 

לאהוב את עצמך בכל יום מחדש עם מטפחת משולשת!

המטפחת שלנו הפכה להיות חלק מאיתנו, ונשים רבות מרגישות שהיא זו שמאחדת להן את הלוק ומאפשרת להן להרגיש ביטחון במראה החיצוני שלהן. השקיעי בעצמך ובחרי לך מטפחת ייחודית שנותנת ביטוי לסגנון ולאישיות שלך, את תופתעי לגלות כמה השינוי הזה יגרום לך להרגיש טוב עם עצמך! אז בפעם הבאה שאת מחפשת מטפחת, נסי לחשוב מה תהיה המטפחת שתגרום לך לאהוב את איך שאת נראית – ונסי למצוא אותה ובהמשך לסגנן אותה לפי התלבושת שלך. אז למה את מחכה? לכי עוד היום למצוא את מטפחת החלומות, את לא תאמיני כמה מחמאות תקבלי!

ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop