משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

כל מה שרצית לדעת על מטפחות שיער לדתיות

ברגע שאישה דתייה מתארסת, היא מבינה מיד שהיא צריכה להיפרד מהמראה המוכר לה, מהשיער שלה. גם אם זה נראה מהצד פשוט, זה לא תהליך פשוט בכלל עבור כל אישה. נכון שההלכה היא מעל הכל, ואנחנו מכבדות ומבינות אותה. עם זאת, אנחנו מטפחות את השיער שלנו מהרגע שאנחנו מכירות את עצמנו.

מטפחת שיער לדתיות- על ההלכה ועל השגרה

כשמעצבים מטפחת שיער לדתיות חשוב להבין על מה מתבססת ההלכה, ואיך נראית השגרה של אישה דתייה. העיצובים צריכים להיות נוחים וקלילים, כי אישה חובשת מטפחת כל הזמן שהיא לא בבית, וזה אומר שעות ארוכות בכל תנאי מזג האוויר. בנוסף לכך, מטפחות לאירועים הן לא אותן המטפחות כמו המטפחות ליום עבודה, או לבית הכנסת.

דבר נוסף שעלינו להבין הוא שהמטפחת לא יכולה לזוז בחופשיות, ולהחליק. אישה שכל הזמן צריכה לסדר את המטפחת שלה צריכה להבין שיש בעיה, או שהיא לא קשרה אותה טוב, או שהיא לא נתפרה נכון. מטפחת טובה היא מטפחת שאת לא מרגישה ואפילו שוכחת שהיא על הראש שלך יום שלם.

מטפחות ראש צנועות

נשים רבות טועות לחשוב שמטפחות ראש צנועות צריכות להיות משעממות, אפורות ובנאליות. בשנים האחרונות יותר ויותר נשים מבינות שאישה יכולה גם לשמור על הצניעות שלה, וגם להיראות אופנתית ואף לאהוב את המראה שלה. מטרת ההלכה היא לשמור על היופי שלך לבעלך, אבל זה עדיין לא אומר שאת לא יכולה לקשור על ראשך מטפחת גם צנועה וגם מעוצבת.

בדיוק כמו הבגדים שאת לובשת, את יכולה ללבוש חצאית צנועה מבד עיצובי חדשני, ואת יכולה ללבוש חצאית צנועה מבד משעמם ובגזרה לא מחמיאה. אין זה אומר שאת דתייה טובה יותר או פחות. מעצבת המטפחות רינתי לקל החלה לעצב מטפחות ראש לדתיות כשהיא הבינה שאת התסכול שלה מחוסר ההיצע חוות נשים דתיות רבות אחרות.

מטפחת ראש מעוצבת של רינתי לקל

רינתי לקל היא מעצבת ישראלית שעלתה מצרפת, נשמה וחיה אופנה על חייה. כשהיא הגיעה ארצה והחלה לחפש מטפחות ראש שהיא אוהבת, היא התקשתה מאוד למצוא. כך למעשה הסטודיו נוסד בשנת 2007, מתוך אמונה שערכי הצניעות נמצאים תמיד באופנה. הסטודיו שלה שממקומם בירושלים, מציע לכן שיק צרפתי לצד אלגנטיות ניו-יורקית.

בסטודיו תוכלו למצוא מגוון רחב של מטפחות ראש צנועות במגוון רחב של סגנונות, הדפסים, צבעים, מרקמים ובדים מיוחדים. בנוסף, תוכלו למצוא פריטי סטיילינג מפתיעים ומרגשים שישדרגו כל לוק. כל הייצור בסטודיו הוא כחול לבן, וכל תהליך הייצור מפוקח על ידה של רינתי וכולל בקרת איכות בסוף. 

העיצובים הנוחים, הקלילים והנושמים מאפשרים לך להנות ממטפחת שתשכחי שהיא על הראש. באמצעות סרט מונע החלקה איכותי, המטפחת יושבת בצורה מדוייקת, ואפילו רוח חזקה לא תזיז אותה. מעוניינת במטפחת ראש מעוצבת מבית רינתי לקל? חייגי עכשיו למספר  02-500-2325 ונשמח לעמוד לשירותכן.

מאמרים מומלצים

6 יולי 2021

מטפחות מעוצבות לחתונה – הטרנדים של 2021

קרא עוד
22 אפריל 2021

בגדים לנשים דתיות – למי השמלה הזאת מתאימה יותר?

קרא עוד
20 אוקטובר 2020

בובו לשיער – המדריך לקנייה אופנתית

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

כל מה שרצית לדעת על מטפחות שיער לדתיות

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

חלומה של כל אישה דתייה- מטפחת ראש מעוצבת

קרא עוד

אודות הכותב

רינתי לקל
מעצבת אופנה

רינתי לקל

העיצובים הנוחים והקלילים של רינתי לקל, משתלבים בהרמוניה מושלמת עם סדר היום ועם פריטי הלבוש שלך ומאפשרים לך להרגיש ייחודית ואופנתית בכל מקום ובכל עת.

ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop