משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

כיסוי ראש לאירועים

אם הגעת לעמוד זה סימן שחיפשת כיסוי ראש לאירועים. אני שמחה שהגעת אליי במסע החיפושים שלך אחר כיסוי הראש המושלם עבור ערב מיוחד. כיסוי הראש מעניק למראה הסופי שלך תוספת משמעותית, ככל שהוא יותר יתאים גם לשמלה או לפריטי לבוש אחרים וגם לתווי פנייך ולמבנה הראש ככה הטוטאל לוק יהיה מושלם.

הפרידה מהשיער והמעבר לכיסוי ראש

תהליך הפרידה של אישה דתייה מהשיער שלה הוא שונה מאחת לשנייה. ישנן נשים שלוקחות את זה יותר בקלות, ויש כאלה שלוקח להן יותר זמן להתחבר. נשים רבות כל כך חוששות מכיסוי הראש עד שהן שמות פשוט מה שיש להן ומנסות להתעלם מזה, ובכך הן מתמודדות. אך איך אפשר להתעלם מהפריט הבולט ביותר שאנחנו מניחות על גופנו?

כולנו מודעות לעובדה שכיסוי הראש כבר מזמן לא עוד פריט בארונה של אישה דתייה. אנחנו מתעסקות בכיסוי הראש שלנו מהרגע שאנחנו מחליטות להתחתן, אנחנו עוברות תהליך לא פשוט על מנת לקבל אותו ולאהוב אותו, ובתוך כל זה אנחנו מתקשות לעתים להגיע לרגע שהוא יהפוך לפריט עיצובי.

חשוב לאבחן את זה בזמן ולהבין שהגיע הזמן לשחרר ולהתאהב במראה החדש. כיסוי ראש לאירועים ובכלל יכול להעניק לך מראה צעיר ורענן, ולאט לאט תוכלי למצוא את הדרך שלך לקשור ולטפח את מגירת כיסויי הראש שלך. ברגע שתחליטי להתאהב את תראי שהעולם נראה אחרת לגמרי.

קשירת מטפחת ראש

קשירת מטפחות יעניק את המראה הנכון. חשוב לבחור קשירה מתאימה הן למבנה הקרקפת שלך והן לסגנון הלבוש. במידה ואת לא יודעת או בטוחה בדרך שתחמיא שלך לקשור את המטפחת, את יכולה להתייעץ עם עובדות הסטודיו של המעצבת רינתי לקל, או לצפות בסרטוני הדרכה ביוטיוב.

סטודיו רינתי לקל

המעצבת רינתי לקל הקימה סטודיו לעיצוב מטפחות בתפירה עילית. הסטודיו שממוקם בירושלים הינו סטודיו בוטיק, מלא בהשראות ועוסק כל הזמן בפיתוחים חדשים ועיצובים עדכניים. רינתי שותפה מלאה לכל אורך תהליך ייצור המטפחות ושאר כיסויי הראש בסטודיו שלה. היא מבינה את המשמעות של כיסוי ראש, והיא שמה דגש על כל הפרטים מהכי קטנים לגדולים ביותר.

לסיום

בחירת כיסוי ראש יכולה להיות מאתגרת הדורשת סבלנות. אך הסבלנות שלך תשתלם, ככל שתשימי לב לתכונות שמחמיאות לך, לגזרות ולסוגי הבדים ככה הבחירה בכיסוי ראש לאירועים תהיה קלה הרבה יותר. בסטודיו תוכלי למצוא מגוון ראש של כיסוי ראש לאירועים או לכל מטרה אחרת. במידה ולא תמצאי דגם שיתאים לך, תוכלי לעצב ביחד עם רינתי כיסוי ראש לפי טעמך האישי, ולהנות ממטפחת ייחודיות ואיכותית שתהיה רק לך.

לפרטים נוספים אודות כיסוי ראש לאירועים את מוזמנת לחייג עכשיו למספר הטלפון 02-5609382 או היכנסי לעמוד מטפחות לאירועים ותהני לרכוש לעצמך מטפחת שתרענן לך את המלתחה.

מאמרים מומלצים

6 יולי 2021

מטפחות מעוצבות לחתונה – הטרנדים של 2021

קרא עוד
22 אפריל 2021

בגדים לנשים דתיות – למי השמלה הזאת מתאימה יותר?

קרא עוד
20 אוקטובר 2020

בובו לשיער – המדריך לקנייה אופנתית

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

כל מה שרצית לדעת על מטפחות שיער לדתיות

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

חלומה של כל אישה דתייה- מטפחת ראש מעוצבת

קרא עוד

אודות הכותב

רינתי לקל
מעצבת אופנה

רינתי לקל

העיצובים הנוחים והקלילים של רינתי לקל, משתלבים בהרמוניה מושלמת עם סדר היום ועם פריטי הלבוש שלך ומאפשרים לך להרגיש ייחודית ואופנתית בכל מקום ובכל עת.

ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop