משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

מדוע נשים משתמשות בכיסוי ראש?

מדוע נשים משתמשות בכיסוי ראש

מעשה שהיה באחד התלמידים של ר' אלימלך שהיו חלק מחתונה, לצד המגיד מקוזניץ שהביא את ניגוניו על כינור והחוזה מלובלין התנהלה לה החתונה על מי מנוחות גם לצד התלמידים שהגיעו לשמח. 

רבי אלימלך עצמו הגיע לאירוע והזמין גם את ר' שמואל, שניהם נעמדו מחוץ לאולם ושמעו את הבדיחות ואת השירה לרבות קולות הריקוד. 

המראות של הריקודים והשמחה העצימו את תחושת החסד והביאו את ר' אלימלך לומר כי הוא רואה אש מלהטת סביב הנוכחים. ר' שמואל לא הבין על מה הדבר וכדי להמחיש לו את הדבר ולהעצים לקח א' אלימלך מטפחת וקינח בה את עיניו של ר' שמואל. בזכות קינוח זה הצליח להבחין ר' אלימלך בקדושה ובזכות כך קיבלה גם המטפחת את תואר הכבוד והטוהר. 

אז בעוד חתן וכלה הם חסד ואמת המטפחת שעל ראש האישה או הכלה לכאורה נראית מזערית אבל היא דבר גדול ביותר בהיבט הרוחני היות שהיא זו שמשילה את המחיצות של הגשמיות ומשאירה אותן מאחור. 

תוהים מדוע נשים משתמשות בכיסוי? נעים מאוד, אני רינלי לקל ואני אשמח לסייע לכן לבחור מטפחות לנשים דתיות ובפרט מטפחות מעוצבות עם אמירה של עיצוב מושלם שיודעות לספק לכן את החן והחסד ובו זמנית לשמור על הטוהר. 

אז למה מטפחות מעוצבות ואיך זה תורם לפן הרוחני? 

אחת השאלות שעולות הן מדוע נשים משתמשות בכיסוי ראש? מעבר לזיכוך הנפש, יכולה המטפחת להכניע את הגאווה ולחבר כל מי שמתבונן במטפחת רק בדברים טובים, רוחניים ואלוהיים. 

כאמור, כשאישה משתמשת במטפחת ומכסה את שערה היא מביאה אליה את כל הטוב שיש ליקום להציע ומייצרת שמירה ובו זמנית מעצימה את טוהר המידות ומסייעת לשמירת עיניים המטלה החשובה מכולן שאת חלקה לוקחות לא מעט נשים צדקניות שמעריכות ומוקירות את הברכה השרויה בסגולות המטפחת. 

בגדול, אין ספק, המטפחת יודעת לעשות זאת והיא זו שמפגישה בין אדם אחד כזה או אחר לכל מה שמפריד בין גשמיות לנפש, חומר ובגדול מפגיש עם המציאות האלוקית. 

על מטפחות מעוצבות ועל הסגולה שמסתתרת מאחוריהן 

אחד הלבטים הקשים ביותר קשורים בנשים צדקניות והלבטים שלהן באשר שמירה על מטפחת או מעבר לפאה או הכובע שיספק להן לכאורה את המראה המושלם, האם זה נכון? מדוע נשים משתמשות בכיסוי? מבין כל דרגות הרוחניות ידוע כי מטפחת הייתה ותישאר בדרגה הרוחנית הגבוהה ביותר ולכן חד משמעית אסור לכן לוותר עליה! 

אם תשאלו את גדולי הדור בכל מיני ערוצים מהדברות ועד לשיעורי התורה ההדוקים ביותר תוכלו לקבל תשובה חד משמעית, מטפחות מעוצבות יכולות בהחלט להשאיר את היצר מאחור ולהשאיר את האור הרוחני הגדול שרק מטפחת יכולה לצור. 

מכאן ועל פי לא מעט דעות של גדולי הדור הפסיקה היא שלא לוותר על המטפחת בטח שלא לטובת פאה או כובע. אבל רגע, את מי זה בכלל צריך לעניין כשיש כל כך הרבה מטפחות מושלמות, מעוצבות בטוב טעם ויכולות לתת את המענה המושלם לכל הסגולות שרצות לכן בלב? 

בסיכומו של דבר אחד המצוות הקשות היא כיסוי הראש שהרי השיער הוא הדבר היפה ביותר אצל האישה. אבל כשמגלים את סתר הסתרים בהקשר לכל שערה המשולה לדין מבינות הנשים כי רק המטפחת היא זו שיכולה להמתיק את הדינים ולשמור עליה ועל בני משפחתה. 

 

אז על איזה סגולות מדובר? רינתי לקל מגוון של מטפחות מושלמות ביותר שמגלות לכן את הדרך ואת הסגולות להשגת פרנסה טובה, שפע, אור, בני תורה והכי חשוב אור ואהבה ביניכן לבין הבעל.

מאמרים מומלצים

6 יולי 2021

מטפחות מעוצבות לחתונה – הטרנדים של 2021

קרא עוד
22 אפריל 2021

בגדים לנשים דתיות – למי השמלה הזאת מתאימה יותר?

קרא עוד
20 אוקטובר 2020

בובו לשיער – המדריך לקנייה אופנתית

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

כל מה שרצית לדעת על מטפחות שיער לדתיות

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

חלומה של כל אישה דתייה- מטפחת ראש מעוצבת

קרא עוד

אודות הכותב

רינתי לקל
מעצבת אופנה

רינתי לקל

העיצובים הנוחים והקלילים של רינתי לקל, משתלבים בהרמוניה מושלמת עם סדר היום ועם פריטי הלבוש שלך ומאפשרים לך להרגיש ייחודית ואופנתית בכל מקום ובכל עת.

ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop