משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

מטפחות לאירועים מיוחדים

מחפשת מטפחת לאירועים מיוחדים? הגעת למקום הנכון. כאן תוכלי להכיר את סטודיו רינתי לקל, סטודיו לעיצוב מטפחות ראש איכותיות, נוחות ומעוצבות. הסטודיו של רינתי מעניק פתרון אידיאלי לכיסוי ראש לנשים דתיות או אביזר אופנה משלים לנשים חילוניות. מטפחות לאירועים מיוחדים הן מטפחות מעט שונות, מיוחדות יותר עם בדים אלגנטיים יותר.

מטפחת ראש היא כבר מזמן לא רק למסורתיות שבינינו. יותר ויותר נשים מאמצות אותן ללוק שלהן, והן עפות על זה. מלבד היותה פריט אופנה לכל דבר, ושדרוג הטוטאל לוק. מטפחת ראש מגנה על השיער ועל הקרקפת מפני השמש, הרוח והלכלוך שאנחנו נחשפות אליו מדי יום.

מטפחות מעוצבות לאירועים

מטפחות לאירועים מיוחדים מעניקות לכן את הטאץ' האחרון להשלמת הלוק. מטפחת שהותאמה בצורה מדויקת יכולה לשנות את המראה לגמרי, ומכאן חשיבותה. נשים רבות מוצאות את עצמכן מחפשות מטפחת מעוצבת לאירוע מיוחד, כזאת שתתאים לשמלה שתפרה במיוחד, אך הן מתקשות למצוא. בדיוק בשביל זה לכן אפשרות למטפחת בעיצוב אישי.

איך בוחרים נכון מטפחות לאירועים?

כשמדברים על בחירה נכונה של מטפחת ראש לאירועים זה סיפור מעט מורכב יותר ממטפחת ליום שגרתי בעבודה. לא תמיד אנחנו רואות את עצמנו עם בגדי ערב, ולעתים אנחנו לא באמת יודעות מה יחמיא לנו יותר ומה פחות. לכן עלינו לפתוח את הראש, ולהבין שאולי מסתתרת מטפחת מושלמת עבורכן שעוד לא נחשפתן אליה.

בעת בחירת המטפחות ראשית, עלייך לדעת שכיסוי ראש מעניק מסגרת לפנים שלך, לכן חשוב לשים דגש על האופן בו ניתן לקשור את המטפחת ולמסגר את הפנים בצורה מחמיאה ומדויקת. דבר נוסף שעלייך לקחת בחשבון, כיסוי ראש צבעוני וייחודי ייתן זריקת רענון ללוק שלך ויכול לשנות אותו לגמרי.

בנוסף לכל זה, בחירת השילובים בצורה נכונה ולא מקובעת תיצור מראה מתחכם ומרענן באופן מיידי. עלייך ללמוד אילו קשירות מחמיאות לראשך, נוחות לך ואילו גזרות מאפשרות לך לבטא את עצמך ולהרגיש שלמה עם המראה שלך.

מטפחות בעיצוב אישי בסטודיו רינתי לקל

רינתי לקל היא מעצבת צרפתייה ישראלית, שעלתה ארצה והחליטה לעשות מהפכה בעולם מטפחות וכיסויי הראש לנשים. כשרינתי חיפשה לעצמה מטפחות ללא הצלחה, היא הבינה שעם המבחר שיש בארץ היא לא יכולה לבטא את עצמה ואת השיק הצרפתי שהיא אוהבת. ככה נולד הסטודיו והמותג רינתי לקל בשנת 2007.

הסטודיו ממוקם בירושלים, ורינתי מאפשרת לכן לעצב מטפחות ראש בעיצוב אישי שלכן. תוכלו ליהנות מבחירת הבדים, עד דרך התפירה והגזרה שתתאים באופן מושלם לראשכן. בנוסף, תוכלו ליהנות ממטפחת שתהיה רק שלכן, תתאים לתווי הפנים שלכן וכמובן ללוק שבחרתן לאירוע המיוחד שלכן.

זכרי! כשאת מרגישה טוב מבפנים ומבחוץ את חזקה יותר, טובה יותר ושמחה יותר. בחירת מטפחות בעיצוב אישי יכולה להעניק לך את זריקת הביטחון שאת זקוקה לה, ואפילו תחושת סיפוק מרגשת. את היופי שלך תקריני מבפנים לבחוץ, ומכאן המסקנה שאם תרגישי טוב מבפנים, תראי נפלא מבחוץ.

מחפשת מטפחות מעוצבות באופן אישי? מחפשת מטפחות לאירועים? הגעת בדיוק למקום הנכון. חייגי עכשיו למספר הטלפון של הסטודיו 02-500-2325 ונשמח להתאים לך את המטפחת המושלמת.

מאמרים מומלצים

6 יולי 2021

מטפחות מעוצבות לחתונה – הטרנדים של 2021

קרא עוד
22 אפריל 2021

בגדים לנשים דתיות – למי השמלה הזאת מתאימה יותר?

קרא עוד
20 אוקטובר 2020

בובו לשיער – המדריך לקנייה אופנתית

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

כל מה שרצית לדעת על מטפחות שיער לדתיות

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

חלומה של כל אישה דתייה- מטפחת ראש מעוצבת

קרא עוד

אודות הכותב

רינתי לקל
מעצבת אופנה

רינתי לקל

העיצובים הנוחים והקלילים של רינתי לקל, משתלבים בהרמוניה מושלמת עם סדר היום ועם פריטי הלבוש שלך ומאפשרים לך להרגיש ייחודית ואופנתית בכל מקום ובכל עת.

ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop