משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

מעצבת מטפחות רינתי לקל

רינתי לקלי מעצבות מטפחות היא רופאת שיניים שעלתה ארצה מצרפת. סיפור החיים שהוביל אותה לעצב מטפחות הוא מרתק ומרגש כאחד. רינתי היום היא מעצבת מטפחות מצליחה, בעלת סטודיו בוטיק שממוקם בירושלים, והיא מביאה לעולם כיסויי הראש ניחוח חדש, מרענן ובסטייל.

רינתי לקל- אישה שהיא השראה

סיפור האהבה בין רינתי למטפחות התחיל לפני כמעט 20 שנה, כאשר קרתה לה תאונה, ונשפך עליה קומקום מלא במים רותחים. כחלק מהטיפול בכוויות שנוצרו כתוצאה מהתאונה, רינתי נאלצה לגלח את ראשה ולהיות שנה שלמה בלי שיער.

במהלך אותה שנה היא החליטה שהיא לא רוצה לסבול בגלל הקרחת, והחליטה לחבוש פאה וברט. המסע לעולם המטפחות מתקדם לאחר שנתיים, כשרינתי עוזבת קריירה מצליחה ברפואת שיניים ומחליטה לעלות ארצה, וכאן היא מקבלת החלטה שהיא עושה לוקחת לעצמה שנתיים של פסק זמן לפני שהיא משתלבת בעולם הרפואה הישראלי/

במהלכן של השנתיים האלה, היא החלה בחיפושים אחר מטפחות לראש שיתאימו לשיק הפריזאי שלה. החיפושים היו רבים ומייגעים, והביאו איתם תסכול ממטפחות שזזות על הראש, ללא סטייל או מחשבה. רינתי החליטה שהיא חייבת למצוא לזה פתרון, והיא החלה לפתח את הפטנט שלה, ה"בובו".

ה"בובו" כמו שרובכן כבר בטח מכירות הוא מעין בכובע פנימי שעליו קושרים את המטפחת, ומטרתו להעניק נפח לכיסוי הראש. רינתי לא הגיעה מעולם עיצוב מטפחות ופתרונות לכיסוי ראש, ולכן תהליך פיתוח ה"בובו" לקח זמן רב. גם מתוך המחשבה לספק פתרון איכותי למחסור שיש לנשים דתיות בישראל.

אמונה אופנה ומה שביניהם

בתור אישה דתייה שמבינה את חשיבות הצניעות, לצד הסגנון האישי פתחתי סטודיו לעיצוב מטפחות. עד לא מזמן מטפחות לראש לנשים דתיות היו מאוד בנאליות, בצבעים אחים של שחור לבן ואפור ולא הוקדשה להן מחשבה. בשנים האחרונות אנחנו רואות יותר ויותר נשים דתיות שמבינות שלכיסוי הראש שלהן יש משמעות גדולה יותר. 

רינתי הצליחה לעשות מה שרבות ייחלו לו, פתרונות איכותיים ומעוצבים לכיסויי ראש מכל הסוגים. כל זאת מתוך האמונה שערכי הצניעות נמצאים תמיד באופנה. העיצובים המסוגננים והנוחים משתלבים בהרמוניה מושלמת עם מגוון פריטי לבוש, ומאפשרים לכל אישה להרגיש ייחודית ואופנתית ביומיום או באירועים מיוחדים.

הסטודיו של רינתי

סטודיו רינתי לקל הינו סטודיו בוטיק למטפחות מעוצבות, ברטים וסרטים אופנתיים בסגנון פריזאי עם נגיעות של אופנה ניו יורקית עדכנית. הסטודיו מעמיד לרשותכן קולקצייה עשירה ומגוונת של מטפחות ראש מיוחדות, סרטים וברטים מעוצבים לשימוש יומיומי ולאירועים חגיגיים. 

כל חומרי הגלם נבחרים בקפידה על ידי המעצבת, וכל הדגמים שלנו מיוצרים במתפרה שלנו בירושלים. תהליך הייצור מלווה על ידי רינתי החל משלב העיצוב דרך בחירת הבדים ועד לתפירה העילית ובקרת האיכות. לקוחות הסטודיו נהנות מבדים איכותיים, ייחודיים ומפריטי סטיילינג ייחודיים.

מחפשת מטפחות ראש מיוחדות? חייגו עכשיו לסטודיו רינתי לקלי 02-5609382 ותוכלי למצוא מטפחות ראש מיוחדות, ואפילו לעצב לך מטפחת בהתאמה אישית בדיוק לטעם שלך.

מאמרים מומלצים

6 יולי 2021

מטפחות מעוצבות לחתונה – הטרנדים של 2021

קרא עוד
22 אפריל 2021

בגדים לנשים דתיות – למי השמלה הזאת מתאימה יותר?

קרא עוד
20 אוקטובר 2020

בובו לשיער – המדריך לקנייה אופנתית

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

כל מה שרצית לדעת על מטפחות שיער לדתיות

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

חלומה של כל אישה דתייה- מטפחת ראש מעוצבת

קרא עוד

אודות הכותב

רינתי לקל
מעצבת אופנה

רינתי לקל

העיצובים הנוחים והקלילים של רינתי לקל, משתלבים בהרמוניה מושלמת עם סדר היום ועם פריטי הלבוש שלך ומאפשרים לך להרגיש ייחודית ואופנתית בכל מקום ובכל עת.

ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop