משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

כשסרט טורבן לשיער פוגש אופנה

זה יכול להיות על רקע דתי אך לעיתים גם נשים שאינן דתיות יעידו כי ההתאהבות בסרט הטורבן הפכה להתאהבות ממבט ראשון. כן, נכון להיום יותר ויותר נשים שמבינות ומעריכות אופנה מבינות שכל מה שחסר להן להשלמת ההופעה זה סרט טורבן לשיער

אם כן, מרגע שמכירים את זה מתאהבים ויוצרים לא מעט קשירות מתוחכמות שקלות לקשירה גם לנשים שאין להם מושג או ידע בזה. קל, פשוט ובעיקר האקססוריז האחרון שיהפוך כל הופעה פשוטה להופעה טרנדית על כל המשתמע מכך. 

הנה הוא, הטרנד שנולד בשנות ה- 40 ו -50 חוזר ובגדול והוא מביא עמו טורבנים שלא מביישים אף קטלוג או תצוגת אופנה ועכשיו נשאלת השאלה, איך גם אתן הופכות להיות חלק מזה? 

סרט טורבן לשיער- כשהמטפחת מתאימה עצמה אליכם 

רוצות לייצר בחירות מושלמות? פנקו את עצמכן בסרט טורבן מושלם שיתאים לשמלה, לאיפור, לתכשיטים והכי חשוב למעמד ולאירוע. ואם תבחרו את הפרמטרים הנכונים הטורבן הזה בהחלט יהפוך את הופעתכם לסופר אופנתית ומושלמת, אז מי אמר שצנוע זה אופנתי? 

אם אתן מחליטות לשלב סרט טורבן חשוב לוודא כי הוא עשוי מבדים נעימים, ללא מראה עייף והכי חשוב? תוסף של נפח מתאים. בין שאר הפרמטרים שיידרש מכם יש להעמיק את ההופעה הסופית עם הדגשים על התאמה לגוון העור, מבנה פנים וקשר ישיר לאירוע המתאים. 

אחת הטעויות הנפוצות זה לחשוב כי כיסוי הינו פריט אלמנטרי שחייב ללבוש, זו טעות גדולה כי נכון להיום בהתאם להיצע הגדול, חשוב מאוד לבחור סרט שלא רק ישרת את המעמד אלא גם לא יזנח את החלק האסתטי- החלק העיצובי שמטרתו להשלים את כל השאר.  

איך בוחרים סרט טורבן לשיער 

החלק העיקרי של הופעתכם מתחיל ונגמר במטפחת, אז אם עד כה הייתם מותירים את הסרט לסוף, הגיע הזמן להתחיל ולהעצים אתו את בחירות האופנה שלכם. אז במקום להתלבש ורק בסוף להוסיף את הסרט, אולי פעם אחת ראוי לבחור את הכיסוי ורק אחר כך את הבגד? 

יש נשים שתבחרנה את הצבעוני, יש את הסולידי ויש את הכהה יותר. כמו כן, יש כאלה שתעדפנה את כל הצבעים ללא הגבלה אבל אם תשאלו אותי, אין כמו להעז ולצאת מהקיבעון הרגיל. 

רוצות להתחיל התחלה חדשה? להעז משהו שלא התנסיתן בו מעולם? לצד קשירות חדשות, טקסטורות בלתי מתפשרות, נפחים שונים ועיצובים מדהימים, סרט הטורבן לשיער כמו אמר את דברו והוא פריט חובה בכל ארון ובכל עיצוב של כל אישה. 

רוצות להרגיש מיוחדות בכל יום ובכל דקה? באמצעות הבחירה הנכונה גם את תוכלי להרגיש יפה ומיוחדת בכל פעם מחדש.

מאמרים מומלצים

6 יולי 2021

מטפחות מעוצבות לחתונה – הטרנדים של 2021

קרא עוד
22 אפריל 2021

בגדים לנשים דתיות – למי השמלה הזאת מתאימה יותר?

קרא עוד
20 אוקטובר 2020

בובו לשיער – המדריך לקנייה אופנתית

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

כל מה שרצית לדעת על מטפחות שיער לדתיות

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

חלומה של כל אישה דתייה- מטפחת ראש מעוצבת

קרא עוד

אודות הכותב

רינתי לקל
מעצבת אופנה

רינתי לקל

העיצובים הנוחים והקלילים של רינתי לקל, משתלבים בהרמוניה מושלמת עם סדר היום ועם פריטי הלבוש שלך ומאפשרים לך להרגיש ייחודית ואופנתית בכל מקום ובכל עת.

ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop