משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

חלומה של כל אישה דתייה- מטפחת ראש מעוצבת

חלומה של כל אישה דתייה- מטפחת ראש מעוצבת

אם בעבר הסתפקנו במטפחת ראש שחורה או לבנה, בנאלית, משעממת ולא ייחודית- היום זה כבר לא! עולם מפטחות הראש תופץ תאוצה בשנים האחרונות, ונשים רבות מבינות את החשיבות והמשמעות האופנתית שיש לכתר שעל ראשן. 

מטפחת ראש צבעונית או אחידה?

זאת שאלה טובה! אך היא בהחלט שאלה שמתאימה לכל יום בפני עצמו. כל יום את מרגישה אחרת, את לבושה אחרת ובהתאם לכך גם בחירת המטפחת ראש שלך תתבצע. מטפחת ראש היא אקססוריז לכל דבר ואולי החשוב ביותר במלתחה של האישה הדתייה. היא הדבר הראשון שאנחנו רואים והיא בהחלט משפיעה על הרושם הראשוני.

מטפחות ראש צבעונית יכולות להוסיף צבע ללבוש יומיומי, חצאית ג'ינס וחולצה לבנה פשוטה. ברגע שתקשרי מטפחת ראש צבעונית על ראשך את תראי את ההבדל בשיק. אם תקשרי על ראשך מטפחת ראש בצבע אחד זה עלול ליצור מראה בנאלי ומשעמם. לכן, חשוב לבצע בחירות נכונות.

מטפחת ראש בצבע אחיד תתאים ללוק צבעוני יותר, אשר המטפחת מעניקה לו את הבסיס, ואילו כל ה"שואו" יתרכז בחצאית צבעונית או חולצה עשירה. כל מראה צריך להיות מאוזן, נכון ומדוייק. במידה ואת לא מרגישה שאת יודעת להתאים צבעים, את תמיד יכולה להתייעץ עם מעצבת מטפחות שתיתן לך כמה טיפים מנצחים.

לבחור נכון

מטפחת יכולה להיות הכי יפה, הכי יקרה והכי נוצצת בארון שלך, אך אם היא לא תתאים לתווי הפנים וללוק השלם היא יכולה להפוך בקלות לאסון אופנתי. מעצבת המטפחות רינתי לקל מאפשרת ללקוחותיה לקבל ייעוץ לבחירת מטפחות לכל אישה, ואפילו אתן יכולות לעצב לעצמכן מטפחת ייחודית שתהיה רק שלכן. 

מעצבת מטפחת ראש- רינתי לקל

רינתי היא מעצבת מטפחות צרפתייה- ישראלית, שהחליטה להביא לאופנת המטפחות בארץ ניחוח חדש. בסטודיו לעיצוב שלה תוכלו למצוא מטפחות מהטרנדים הכי חמים בצרפת ובניו יורק, מטפחת ראש צבעונית, ססגונית, אלגנטית ומכל סוג. בין אם את מחפשת מטפחות לאירועים מיוחדים או ליום יום.

רינתי החליטה להקים את הסטודיו כאשר היא הגיעה לישראל וראתה שהמבחר הוא מאוד קטן, ושהיא לא יכולה לבטא את עצמה באמצעות המטפחות שהשוק בארץ מציע. היא הבינה שאם זאת בעיה שלה, אז כנראה שזאת בעיה של ישראליות רבות אחרות, והיא חייבת לפתור אותה.

מעוניינת במטפחת ראש מעוצבת וייחודית, או אחת כזאת שתשלים את הלוק שלך ותיתן לך הרגשה מנצחת? הגעת בדיוק למקום הנכון. חייגי אלינו עכשיו לסטודיו למספר 02-500-2325 ונשמח לעמוד לשירותך.

מאמרים מומלצים

6 יולי 2021

מטפחות מעוצבות לחתונה – הטרנדים של 2021

קרא עוד
22 אפריל 2021

בגדים לנשים דתיות – למי השמלה הזאת מתאימה יותר?

קרא עוד
20 אוקטובר 2020

בובו לשיער – המדריך לקנייה אופנתית

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

כל מה שרצית לדעת על מטפחות שיער לדתיות

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

חלומה של כל אישה דתייה- מטפחת ראש מעוצבת

קרא עוד

אודות הכותב

רינתי לקל
מעצבת אופנה

רינתי לקל

העיצובים הנוחים והקלילים של רינתי לקל, משתלבים בהרמוניה מושלמת עם סדר היום ועם פריטי הלבוש שלך ומאפשרים לך להרגיש ייחודית ואופנתית בכל מקום ובכל עת.

ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop